Първоначално публикувано от Koko k
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора и климатика не тръгват
Collapse
X
-
Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
-
Подай с един кабел шаси към пин 3 от буксата на пресостата:
и виж дали тръгва първата степен. Ако тръгва и приемем, че пресостатът е изправен то e вероятно едно от двете:
1 - Нямаш газ в системата.
2 - Компресорът не работи или работи но не може да вдигне работното налягане.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПодай с един кабел шаси към пин 3 от буксата на пресостата:
и виж дали тръгва първата степен. Ако тръгва и приемем, че пресостатът е изправен то e вероятно едно от двете:
1 - Нямаш газ в системата.
2 - Компресорът не работи или работи но не може да вдигне работното налягане.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Пробвах със замасяване на пин 3/през лампа/вентилатора сработи.Другото,което е при работещ двигател като подам плюс към ел.съединителя на компресора тръгват компресора и вентилатора.Скоро заредих климатика с фреон.Нещата може да излязат в управлението на ел.съединителя.
Comment
-
Първоначално публикувано от Koko k Покажи съобщениеПробвах със замасяване на пин 3/през лампа/вентилатора сработи.Другото,което е при работещ двигател като подам плюс към ел.съединителя на компресора тръгват компресора и вентилатора.Скоро заредих климатика с фреон.Нещата може да излязат в управлението на ел.съединителя.
Също така, в таблото с предпазителите под волана, провери този F15:
Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:14.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ето я схемата:
L20 e електромагнита на компресора.
М10 е компютъра на мотора.
K10 e пресостата
M70 e управлението на климатика.
Фокусирай вниманието си върху релето за компресора (J20 - намира се пред акумулатора) и тествай включването на компресора, като му подадеш шаси на извод 86. Ако цъкне и компресорът тръгне, провери връзката от този извод на релето до компютъра на мотора. D2 e междинна букса някъде около акумулатора. Тя също може да прави мизерии.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЕто я схемата:
L20 e електромагнита на компресора.
М10 е компютъра на мотора.
K10 e пресостата
M70 e управлението на климатика.
Фокусирай вниманието си върху релето за компресора (J20 - намира се пред акумулатора) и тествай включването на компресора, като му подадеш шаси на извод 86. Ако цъкне и компресорът тръгне, провери връзката от този извод на релето до компютъра на мотора. D2 e междинна букса някъде около акумулатора. Тя също може да прави мизерии.
Comment
Comment