Известие

Collapse
No announcement yet.

Перката на радиатора и климатика не тръгват

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Koko k Покажи съобщение
    Смених пресостата с такъв втора употреба,закачих друг температурен датчик само на буксата без да развивам моя,но резултат няма.Диотчето над копчето за включване на климатика не трябва ли да свети в зелено,моето свети в червено.
    Просто разкачи температурния датчик и ако перките тръгнат на контакт, търси проблем във веригата на пресостата или пък не е достатъчно налягането в системата. Копчето просто трябва да свети. Цветът е според какво е сложено.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      При разкачена букса на температурния датчик перката тръгва.Кабелите на пресостата от къде тръгват?Някакво реле или букса за орентир.

      Comment


      • #18
        Подай с един кабел шаси към пин 3 от буксата на пресостата:



        и виж дали тръгва първата степен. Ако тръгва и приемем, че пресостатът е изправен то e вероятно едно от двете:

        1 - Нямаш газ в системата.

        2 - Компресорът не работи или работи но не може да вдигне работното налягане.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Подай с един кабел шаси към пин 3 от буксата на пресостата:



          и виж дали тръгва първата степен. Ако тръгва и приемем, че пресостатът е изправен то e вероятно едно от двете:

          1 - Нямаш газ в системата.

          2 - Компресорът не работи или работи но не може да вдигне работното налягане.
          +1
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #20
            Пробвах със замасяване на пин 3/през лампа/вентилатора сработи.Другото,което е при работещ двигател като подам плюс към ел.съединителя на компресора тръгват компресора и вентилатора.Скоро заредих климатика с фреон.Нещата може да излязат в управлението на ел.съединителя.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Koko k Покажи съобщение
              Пробвах със замасяване на пин 3/през лампа/вентилатора сработи.Другото,което е при работещ двигател като подам плюс към ел.съединителя на компресора тръгват компресора и вентилатора.Скоро заредих климатика с фреон.Нещата може да излязат в управлението на ел.съединителя.
              Премери съпротивлението между пинове 1 и 2 на пресостата. Ако в системата има достатъчно газ, веригата между тези 2 пина трябва да е затворена.

              Също така, в таблото с предпазителите под волана, провери този F15:

              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:14.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Връзката между пинове 1и2 е затворена и F15 е здрав.Захранването на ел.съединителя през кое реле минава,да проверя и него.

                Comment


                • #23
                  Ето я схемата:




                  L20 e електромагнита на компресора.
                  М10 е компютъра на мотора.
                  K10 e пресостата
                  M70 e управлението на климатика.

                  Фокусирай вниманието си върху релето за компресора (J20 - намира се пред акумулатора) и тествай включването на компресора, като му подадеш шаси на извод 86. Ако цъкне и компресорът тръгне, провери връзката от този извод на релето до компютъра на мотора. D2 e междинна букса някъде около акумулатора. Тя също може да прави мизерии.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Ето я схемата:




                    L20 e електромагнита на компресора.
                    М10 е компютъра на мотора.
                    K10 e пресостата
                    M70 e управлението на климатика.

                    Фокусирай вниманието си върху релето за компресора (J20 - намира се пред акумулатора) и тествай включването на компресора, като му подадеш шаси на извод 86. Ако цъкне и компресорът тръгне, провери връзката от този извод на релето до компютъра на мотора. D2 e междинна букса някъде около акумулатора. Тя също може да прави мизерии.
                    Много ти благодаря колега.Тия дни нямах време да се занимавам с колата,но днес намерих време.Моят проблем излезе от междинната букса.Мисля да срежа двата силови кабела от буксата и да ги запоя.С пръскане не се оправиха нещата.Сега съм пуснал едно кабелче от изхода на релето към ел.съединителя и всичко работи.

                    Comment

                    Working...
                    X